torsdag 1 november 2007

Förkylning och 5000m test....







...är ingen bra kombination. I tisdags gjorde jag tillsammans med tre tjockisar och Tollen ett 5000m test. Tyvärr så visade sig det för vår dela att tjockisarna var starkare. Jag var tvungen att bryta då jag har en förkylning i kroppen och Tollen kände sig inte riktigt i form. Kanske inte så smart att försöka sig på en test när man inte är helt kry men känslan i kroppen att göra en bra tid fanns där och kraften ville komma ut. De 2000 m jag rodde kändes också väldigt bra men jag vågade inte fullfölja när det började att göra ont...så vi får försöka en annan gång men bara om jag känner mig kry. Annars börjar längtan efter snö bli allt större nu när WC har satt igång och snön börjar falla i fjällen. Vi får se när premiären blir men det kanske inte dröjer så länge. För två år sedan åkte jag skidor i oktober på golfbanan i Ulricehamn...